Toote tagastamine ja vahetamine
E-poest ostetud tooteid on võimalik tagastada ja vahetada 14 päeva jooksul alates toote kättesaamisest. Kui tellitud toote suurus ei sobi, saab selle ümber vahetada sama toote teise suuruse vastu. Kui meil ei ole võimalik leida vahetamiseks tagastatud tootele soovitud suurust, teavitame sellest e-posti teel. Juhul, kui soovite toote vahetamist või asendamist, tuleb täita saadetisega kaasas olev tagastusavaldus, kuhu saab märkida vahetamisele ja asendamisele kuuluvad tooted ning vahetuse puhul soovitud uus suurus.
Tagastada ei ole võimalik tooteid, millel on eemaldatud tootesilt toote hinna, toote nime ja tootekoodidega.
Soovitame tagastada tooted võimalusel originaal-transpordipakendis ning kõik ühe tellimuse raames tagastatavad tooted korraga. Tagastamisega seotud kulud kannab klient, v.a juhul kui toode on defektne.
Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja rikkumata.
Vale või defektse toote tagastamine
Palun teavitage meid koheselt, kui toode ei vasta e-poes kuvatud pildile või on defektne, kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul mittevastavusest või defektsusest teada saamisest. Pretensiooni on võimalik esitada e-kirjaga meiliaadressile info@fvrackets.ee, kus palume ära märkida oma kontaktandmed, ostu sooritamise kuupäeva, toote puuduse kirjelduse ning esitatava nõude.
Tagastamise võimalused:
- Smartposti pakiautomaadist kätte saadud tooteid saab tagastada pakiautomaadi kaudu, selleks registreerige tagastamine aadressil https://my.smartpost.ee/return_parcel/, kasutades saadetise pakikoodi ning järgige iseteenindusest antud juhiseid. (3 EUR)
- SmartKuller teenuse kasutamiseks täitke ära tagastusankeet aadressil https://itella.ee/paki-tagastuse-vorm/, (3 EUR)
Küsimuste korral pöörduge fvrackets.ee veebipoe või Itella Smartpost klienditeeninduse poole numbril +372 5660 6001.